RETUR & REKLAMASJON

 

Kunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Returneres varen tilbake til oss skal den være hel, ubrukt og i originalemballasjen innen 14 dager etter mottagelsen. Bond Street Essentials er ikke ansvarlig for evt. transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt. Innvending emballasje er viktig. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen. 

Returer sendes til: Bond Street Essentials AS, Frognerveien 30, 0263 Oslo

 

Ønsker du å angre kjøpet, ta kontakt med oss på post@bondstreetessentials.no.
Husk å fyll ut angrerettskjema som er sendt med varen. Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen.
Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 virkedager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.

 

Det er ingen returrett på møbler som er spesiallaget til kunde. Enkelte Salgsvarer/Utstillingsmodeller er det ingen returrett på.

 

Reklamasjon

Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en produksjonsfeil. Kontakt oss på post@bondstreetessentials.no eller kontaktskjema under. Legg ved tydelige bilder av produktet. Vi vil i første omgang bytte varen mot en ny, men er varen utsolgt betaler vi det fulle beløp tilbake. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

 

Transportskader

Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

  1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
  2. Send en mail til post@bondstreetessentials.no med bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e) samt ordrenummer.
  3. La forsendelsen inkludert original emballasje være intakt inntil saken er avklart.