Vanlige spørsmål og svar

Har dere alle varer på lager?

Vi har mange varer på lager, men noen er bestillingsvarer. Du får beskjed når din ordre er behandlet om varen er tilgjengelig eller må bestilles.

Kan jeg kjøpe direkte i butikken?

Selvfølgelig! Vi får varer ukentlig, og det vil alltid være noe nytt og oppdage.

Hvor kan jeg besøke dere?

Vår butikk ligger på Frogner i Oslo, og er lett tilgjengelig med offentlig transport og bil. Vår addresse er Frognerveien 30, 0263 Oslo.

Hva koster frakt?

Frakt for småvarer er 139,- .
Dette gjelder ikke store/tunge møbler.

Noen møbler og store/tunge varer tilkommer det ekstra frakt på. Det står i så fall inne på hvert enkelt produkt, og fraktkostnadene vil da bli etterfakturert kjøper. Alt av frakt og fraktkostnad vil bli kommunisert om før sending.

Kan dere hjelpe med innredningstips?

Ja det kan vi. Kom innom butikken eller kontakt oss på mail. Send gjerne med bilder, så kommer vi med forslag. For større stylinger gjør vi hjemmebesøk.
Ta kontakt med oss på post@bondstreetessentials.no så hjelper vi deg!

Jeg har bestilt feil vare i nettbutikken - kan jeg endre/kansellere?

Det går bra. Send en mail til post@bondstreetessentials.no så hjelper vi deg.

Kan jeg returnere en vare jeg har kjøpt?

Fyll ut angrerettsskjema som fulgte med forsendelsen, og send varen tilbake til oss.Returomkostninger dekkes av kjøper.
Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i orginal emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg.
Vær obs på at angreretten gjelder i 14 dager. Dette gjelder ikke møbler som er spesiallaget til kunde .

Hvor finner jeg angrerettsskjema?

Skjemaet blir sendt vedlagt i pakken din. Finner du det ikke igjen, send oss en mail på post@bondstreetessentials.no så sender vi deg ett på nytt.

Hvilke betalingsløsninger har dere?

Hos oss kan du betale med Vipps, Klarna, VISA, Mastercard og faktura.
Enkelt, trygt og greit!